Դասարանը բաժանված էր հինգ խմբերի՝ համապատասխան առաջադրանքներով:
Աշխատեցին նաև գրատախտակի վրա – լրացնելով բաց թողնված տառերը, կետադրությունը, որոշեցին ստորադաս նախադասության բնույթը, կատարեցին շարահյուսական վերլուծություն և կազմեցին գծապատկեր:
Վերջում անդրադարձ <<գտնել սխալը>> մեթոդով բազմակողմանի վերլուծություն (շաղկապի կիրառության, նախադասության, գծակարգերի):
Խմբերը ըստ <<խմբի հետազոտական աշխատանքի գնահատման սանդղակի>> իրենց պատասխանների և հարցադրումների ակտիվությամբ գնահատվեցին:
Комментариев нет:
Отправить комментарий